10.19.2016

moje miasto

portret: dla Ładnebebe - Żorżeta
 
Choć nie jestem rodowitą wrocławianką, to miejsce jest mi bliskie od wielu, wielu lat. Tutaj się uczyłam, studiowałam, a teraz pracuję i wychowuję dzieci. Ciesze się ogromnie, że miasto, w którym żyję daje mi przestrzeń do nieustannego rozwoju. Poznałam tu wielu wspaniałych ludzi, którzy mają podobne cele i zamiłowania. Jestem bardzo wdzięczna losowi, że było nam dane się spotkać. Szczęściara ze mnie! :-D Teraz wspólnie pracujemy, pokazując, że miasto to doskonała przestrzeń do interakcji z kulturą i sztuką.   

We wrześniu i październiku sporo się działo. Wraz z Instytutem Kulturoznawstwa Uniwersytetu Wrocławskiego, szykowaliśmy nowy projekt dla dzieciaków, ale nie tylko! Poprzez Kto widział...Modernizm, chcemy zachęcić młodych do przyjrzeniu się miastu, zadzierania głów wysoko do góry, uważnego oglądania  i przede wszystkim do rozpoczęcia niezwykłej miejskiej przygody! 


Finalnym efektem naszych wspólnych działań będzie interaktywna mapa wrocławskiej moderny, zilustrowana przez niezastąpioną Anię Sztromwasser. Myślę, że spodoba się zarówno dzieciom jak i dorosłym! :-) Wyznaczymy na niej ścieżki po zakątkach miasta, o których wciąż mówi się za mało, mimo że skrywają naprawdę niesamowite historie! Mam nadzieję, że niebawem spotkamy się na szlaku ;-).

To jednak nie koniec wrześniowo-październikowych aktualności :-) W jesiennym wydaniu magazynu Elle Decoration, oprócz wspaniałych wnętrzarskich artykułów znajdziecie m.in. fragment mojej pracy i relację z warsztatów oraz wystawy "KIDS DESIGN SPACE - dzieci  projektują przestrzeń", którą można było zobaczyć podczas tegorocznej edycji Gdynia Design Days. Mam nadzieje, że Wam się spodoba i choć trochę zgłębicie temat edukacji kulturalnej dzieci. O swojej pracy miałam również okazję opowiedzieć na łamach portalu Ładnebebe.  Dzięki Dominika za zaproszenie, to wspaniale móc się spotkać w jednym materiale z tyloma fantastycznymi kobietami! Zajrzyjcie koniecznie ♡ A jak już tam będziecie i czas Wam na to pozwoli, przejdźcie na inną stronę, gdzie znajdziecie TOP 10 książek moich dzieci - Marianki i Adasia ;-).  Będzie nam bardzo miło! I tym jakże miłym akcentem, pożegnam się dziś z Wami, ale nie na długo. Już za chwil kilka wracam, by zaprezentować Wam jedną z piękniejszych żeńskich koalicji tej jesieni ;-) Wypatrujcie! 

Pozdrawiam Was bardzo ciepło, bo pogada niestety nie nastraja zbyt optymistycznie ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz