4.28.2014

Lamps

To już ponad pół roku jak mieszkamy w nowym miejscu. Ciągle brakuje nam jednak lamp, kable wiszą w przedpokoju, salonie, sypialni, garderobie i łazience. Głównie rozchodzi się o kasę. Lampy, które mi się podobają przeważnie mają zaporową cenę, a nie chce kupować czegoś co w 100% nie będzie mi odpowiadać. 
Posiadam kilka lamp przemysłowych, które mąż poprzywoził z zagranicznych delegacji, wymagają one jednak renowacji i przede wszystkim dobrego pomysłu by nadawały się do użytku ;) Od jakiegoś czasu archiwizuje też zdjęcia oraz projekty lamp, które z powodzeniem można wykonać samemu za niewielkie pieniądze. Zobaczcie sami jakie cudeńka :)


Lampa wykonana z opaski gipsowej. Sposób wykonania prezentowała Aga u siebie na blogu [KLIK], co prawda nie na lampę a misę, idea jednak ta sama :)


Najzwyklejsza lampa z IKEA, namalowane czarne groszki/kropki i od razu inaczej się prezentuje




Kabel a na nim drewniane korale, można zamówić u stolarza lub poszukać na aukcjach internetowych.



Biały abażur, ja podobny kupiłam na giełdzie za 4 zł, do tego drewniane korale i lampa gotowa :)


Kolejna lampa wykonana z najzwyklejszego abażura. Tym razem owinięta włóczką w pięknym kolorze, dla mnie bomba! :)


Tę lampę również można wykonać samemu lub z pomocą pana stolarza. 


Taką lampę chcę zrobić do naszego salonu. Może ktoś wie gdzie można kupić takie szklane bańki w ilości mniejszej jak 100 sztuk? Muszę jeszcze pobuszować w sieci :D


To już trochę dla bardziej sprawnych rączek ;)



Bardzo fajny pomysł, bez problemu można wykonać samemu.


Abażur można też uszyć...





Albo wykorzystać sznur lampek, lub spróbować zrobić samemu.




Jak Wam się podobają? Mam nadzieje, że dostaliście sporą dawkę inspiracji, mi te zdjęcia  otworzyły trochę umysł ;) Tydzień mamy krótki, niedługo znowu weekend, można działać! 

Źródło wszystkich zdjęć znajdziecie tutaj ---> [KLIK]


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Też mi się ten pomysł spodobał :) U mnie cały czas kable wiszą, nie mogę się zmotyować do działania ;)

      Usuń