5.11.2014

Wroclove Design Festival + ANO się dzieje na Nadodrzu

Nadchodzący weekend we Wrocławiu zapowiada się bardzo ciekawie. Już w środę rusza Wroclove Design Festival i potrwa aż do niedzieli. Tegoroczna edycja odbędzie się w na co dzień niedostępnych przestrzeniach Dworca Głównego. W czasie trwania festiwalu będzie można brać udział w licznych warsztatach, wykładach i spotkaniach. Więcej informacji oraz szczegółowy harmonogram zajdziecie tutaj i tutaj :) 


Nie może mnie tam zabraknąć, mam zamiar zjawić się na warsztatach lania betonu, gdyż czeka nas jeszcze małe lanie w naszym mieszkaniu ;)
Będzie też przygotowana strefa dla dzieci KIDS DESIGN. Super, że organizatorzy nie zapomnieli o najmniejszych odbiorcach.

Wydarzeniem towarzyszącym festiwalu Wroclove Design Festival jest Noc Nadodrza, która odbędzie się 17 maja. Nadodrze to wyjątkowe miejsce w naszym mieście, łączy artystów, rzemieślników oraz wiele klimatycznych restauracji czy kawiarni. To aż 35 wyjątkowych miejsc, 12 godzin warsztatów, wykładów czy koncertów. Jeśli szukacie więcej informacji, zajrzyjcie tutaj.


17-18 maja to również dni otwarte Krzywego Komina w czasie, których będzie można wziąć udział w darmowych warsztatach. Obowiązują zapisy, radzę się więc pospieszyć :). Jeśli nic mi nie wypadnie będę na warsztatach "Tapicer w akcji", "Drewno do kwadratu" oraz "Warsztatach sitodruku", a może ktoś z Was się wybiera? :)


Mam nadzieje, że uda mi się zrobić parę fajnych zdjęć, choć nie wiem czy będzie czas na to by wyciągnąć aparat :)


Dobrej nocy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz