5.17.2014

Concrete & mosaic

Dziś większą część dnia spędziłam w Centrum Rozwoju Zawodowego Krzywy Komin na warsztatach i to była naprawdę udana sobota. Dziękuję!
Wrócę jednak jeszcze na moment do festiwalu Wroclove Design. Trafiłam tam na stoisko Galerii DIA, o której już wspominałam. Zachwyciły mnie ich piękne betonowe podłogi w formie mozaiki.

1/2/3

Od razu skojarzyły mi się z wnętrzem 200-letniej suszarni tytoniu w Umbrii przekształconej w cudowny dom przez projektantkę Paola Navone. Część z Was pewnie już widziała ten projekt, użyte zostały tam płytki ceramiczne, ale betonowa mozaika wyglądała by tam równie efektownie. 









W zasadzie identyczny projekt podłogi znajduje się w restauracji Midhill w Helsinkach. Oba wnętrza są bardzo w moim guście i chętnie bym je odwiedziła gdybym tylko miała ku temu okazję :)







Good night!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz