12.31.2015

wspaniałe zakończenie roku


Mam nadzieje, że Wam ten rok minął równie dobrze jak mi. Cudowny czas, wiele życzliwych ludzi, spotkania, rozmowy i dużo...dużo pracy - taki był mój rok. Nie wiele było czasu na blogowanie i błogie lenistwo. 

Koniec roku to u mnie czas podsumowań, zarówno tych osobistych jak i zawodowych. 11 grudnia odbył się wernisaż projektu "KIDS DESIGN SPACE - dzieci projektują przestrzeń", rezultat kilkumiesięcznej pracy dzieciaków i znakomitych polskich projektantów jak i mojej. Powstało wiele ciekawych projektów, mam nadzieje, że wszystkie doczekają się swojej realizacji w 2016 roku. 

Pierwszy z nich będzie można zobaczyć już 14 stycznia w Barbarze - infopunkcie Europejskiej Stolicy Kultury Wrocław 2016r. KRYJÓWKA powstała w wyniku współpracy dzieci z pracownią PORT i jest realizowana dzięki wsparciu Fundacji OPEN MIND, BARBARY  oraz firmy HABE Kinga Kosińska właścicielki marki FAM FARA. Jestem ogromnie ciekawa reakcji dzieciaków, głównie tych, które miały okazję współtworzyć projekt. To wspaniałe uczucie móc realizować ich pomysły :-). Każdy z nas przecież pamięta swoje marzenia w czasów dzieciństwa. Wielu z nas śniło o własnym, niedostępnym dla nikogo miejscu, w którym będzie mógł stworzyć odrębny świat zabawy i fantazyjnych przygód.  KRYJÓWKA to właśnie taka ostoja w centrum miasta, która przywita dzieci zapachem drewna, trawy, a także roztoczy dżunglę nad ich głowami. Trzymajcie kciuki by wszystko się udało! :-)

Wiele planów w tym roku udało mi się zrealizować, sporo muszę odłożyć na rok następny ;-). Zrzucić kilka kilo, ćwiczyć od świtu do nocy. Zacząć znowu gotować, czy zapisać się do szkoły językowej. Popracuję jeszcze nad sobą i będę się mniej przejmować tym co mówią inni... 

Dużo się też nauczyłam, głównie tego, że warto słuchać siebie i swojej intuicji. Nie warto natomiast oczekiwać. Niczego, od nikogo, tylko trzeba działać i iść do przodu, spełniając po drodze swoje marzenia. 

I tego też Wam życzę Kochani, z całego serca. Wytrwałości oraz siły w realizacji planów. Przyjaźni, miłości i spełnienia na wielu płaszczyznach. 


Szczęśliwego Nowego Roku!  
♡♡♡





1 komentarz:

  1. Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze, spełnił marzenia i przyniósł dobre chwile w życiu codziennym oraz zawodowym. Życzy Pastelowy domek :)

    OdpowiedzUsuń