8.16.2016

odwzorowanie

Fot. Dariusz Dziuk

To bardzo fajne i stylowe mieszkanie znajduje się na jednej z piękniejszych ulic Krakowa, Parkowej. Jest niewielkie, jego całkowita powierzchnia to zaledwie 43 metry kwadratowe. Dzięki zastosowanym dodatków i mebli vintage w spokojnej i naturalnej palecie barw, wnętrze zyskało niezwykły charakter. Moją uwagę przykuła kolekcja polskiego szkła z lat 50-70. W wśród obiektów wyeksponowanych na kuchennych półkach, możemy podziwiać między innymi piękne asteroidy Jana Sylwestra Drosta.

Autorem projektu jest studio Odwzorowanie, które oprócz działalności projektowej prowadzi również showroom wyselekcjonowanych z Allegro mebli reprezentujących wyjątkowy design lat 50.–70.  Zajrzyjcie tam koniecznie. A jeśli znajdziecie jeszcze jedną chwilę, zobaczcie inne realizacje Odwzorowania. Zapewniam, że skutecznie umilą Wam dzisiejsze popołudnie :-) 

Mam nadzieje, że będziecie pod takim wrażeniem tak jak ja. Dajcie znać co myślicie o takich wnętrzach. Ja mam ochotę powymieniać przynajmniej połowę mebli w naszym mieszkaniu i wygrać wszystkie aukcje na Allegro ;-) 

Pięknego dnia Wam życzę. Uściski!

PS. Znalezione na fotobloo(g). Dzięki Ola! :-)

3 komentarze: